Tuesday 3 December 2013

TRIK: SURF INTERNET FREE CELCOM DEAD 2013

Assalamualaikum..

Dah lama aku tak update blog aku ni maklumlah sibuk dengan kerja. Ok,kita terus je dengan trik yang akan aku kongsikan kan ni.Trik ni aku jumpa kat blog orng republik cek punye then aku kongsikan la trik ni kat korang.Aku rasa trik ni yang terbaru kot..hehehe. Trik ni khas untuk pc or laptop je.Tool yang korang kena ada ialah:

1) Sebuah broadband berserta simcard yang jarang korang guna. Tapi pastikan simcard tuh dah habis tempoh serta kreditnye.

Broadband

2) Satu software yang hanya hacker je tahu iaitu ISPCE. software ni lah yang kan buat broadband korang jadi free nanti.Apa itu ISPCE,aku malas nak terangkan.korang boleh surf google je nanti.Download kat SINI


3) Benda yang paling penting adalah configuration aka setting yang telah aku buat. Korang kena download dulu setting nih.Korang download kat sini je rashid ahmad.cfg

Cara Menggunakannya:

1. Instal ISPCE sampai habis,Kemudian tekan icon ISPCE kat dekstop korang
2. Korang pergi kat file kemudian click Load Config File->Cari file yang korang download td (rashid ahmad.cfg), Kemudian tekan buton Load.
3. Pergi kat icon hujung click Network Load Balancing.


4.Lepas to korang click je button Start to..Selesai. Selamat bersurf free ye kawan-kawan.


Kelajuan sama dengan kita duk bayor bulan2 to..hehehe

p/s: Trik ni boleh download file besar gajah ^_^

Wassalam..

4 comments:

  1. Salam.
    x dpt lah.
    aq guna Android hotspt.
    cnnct p lptop.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam.Trick ni dah di block oleh celcom. Nanti aku try cuba buat trick lain yang boleh surf.

      Delete
  2. bro trick lain takde ke? utk handfone ke?

    ReplyDelete
  3. Masta!! Ada lgi trick seperti ini ka?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...