Saturday 1 March 2014

SOFTWARE: APLIKASI AZAN PERCUMA (ATHAN PRO 4.4 FULL)

Assalamualaikum wbt.

Disini aku nak share dengan korang software yang sangat berguna terutama yang kaki online 24 jam. Dengan software ni korang tidak akan lalai dari mengerjakan solat 5 waktu kerana software ni akan tolong azankan untuk korang bila sudah masuk waktu.Yang pastinya buat para muslim yang ingin menambahakan imannya dengan selalu melakukan kewajiban dan tidak ingin ketinggalan waktu solatnya, serta dapat solat tepat pada waktunya sesuai perintah Rusulullah SAW.

Dengan software ini insya Allah, korang tidak akan lupa lagi waktu solat, karana ketika masuk waktu tersebut software ini akan mengumandangkan azan yang dipilih korang nanti.

http://myblograshidahmad.blogspot.com/
Athan Pro 4.4
Software ini tidak memerlukan serial, patch ataupun crack, korang hanya perlu menginstallnya dan sudah menjadi Pro. Bagi kaum muslim yang tertarik dan ingin menggunakan software silahkan download secara percuma dengan cara klikbutton Download di bawah ini. 


password: pram-software

Aku harap korang akan dapat manfaat dari software ni. Nak share tak perlu minta izin aku kerana benda yang baik seharusnya dikongsi bersama Sharing is PAHALA ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...